Alla inlägg under augusti 2011

Av Maja Wallsten - 19 augusti 2011 23:12

.. har vart underbar.


skolavslutningen är det första sommarminnet, eftersom att de var dagen det blev sommarlov och då de kändes att de va sommar, jag var med några otroligt fina tjejer, MINA tjejer, Maggan & Matilda, vi var på flygbryggan, samhället, Maggans stuga och hade otroligt jävla underbart, fina brudar dära, ett minne för livet, kommer aldrig glömma. 


sen så har jag ju gjort mer såklart ;). 


PDOL- otroligt jävla kul det med, det starkaste minnet från sommaren, jag åkte dit med Agnes & Matilda, åkte karuseller, shoppade lite, pratade med massa folk, hade trevligt som fan, en dag jag aldrig kommer glömma och de är alla som var där som gjorde min dag otroligt bra, Matilda & Elina satt sig i en karusell med spya, hahahhaha! 


sen så har jag ju gjort massa annat, jag minns inte ens allt, men jag har mesta delen under sommaren vart med Agnes faktikst, vi har vart med underbara människor, kört in i väggar med cykeln, badat, skrattat, osvosv.. Jag har även vart i Moskosel lite, var med Olivia & Zaga, badade, skrattade, var på camoingen och bara hade det mysigt med otroligt roliga tjejer..! Var också en dag i Skellefteå med Agnes, shoppade och hade allmänt trevligt, gjort en hel massa faktiskt, saker jag aldrig kommer glömma, men just nu kommer jag inte på nåt, sen så vill jag också berätta om den senaste veckan - sista lovveckan. 


Senaste veckan har vart underbart kul, herregud, har vart med Agnes & matilda mesta delen, vi har vart och pratat med hockeykillar som har varit på hockeyskola, otroligt kul och snacka om vänner för livet..! kanske inte kommer träffa dom ofta, men ändå! vänenr som vänner..? i alla fall så var det sjukt kul och det kändes faktiskt lite ledsamt när dom for hem dag.. :p 

men jag vet int vad jag mer ska skriva, igår var jag med Josse & Fanny, vi var på ishallen, kollade på hockey och pratade med killar, vi skrattade och hade kul, vi gick runt och ja, pratade..!  jag kommer kasnke skriva mer om sommaren sen, men ni får njuta av detta, bilder kommer sen..! :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards