Alla inlägg under maj 2012

Av Maja Wallsten - 28 maj 2012 21:15

Jag är inte den där tjejen som alla tycker om, eller som är finast, piffar till sig för killen, alltind är trevlig, alltid glad, ett leende på läpparna. Eller alltid så rolig, men jag försöker ju verkligen & jag är mig själv. Det ser ni ju, så varför klandra mig? Låt mig vara.. JAG! Låt mig göra det jag vill & att jag inte mår så bra, det vet ni alla. Så sluta bara klandra mig för den jag är. Mitt humör kan jag tyvärr inte bestämma över. & om ni beter er såhär är det inte konstigt att jag går ner till botten igen. Visst jag har fina vänner & en underbar pojkvän, mne det betyder inte att jag behöver må bäst. Alla dessa fina människor har vart med mig då jag verkligen legat på botten. Dom vet hur svårt det är förr mig att ta mig upp igen, jag kan inte lita på folk.. Men jag försöker verkligen, det är inte lätt. Så hjälp till istället för att bara stå där? vad är problemet bitchesss.

Av Maja Wallsten - 28 maj 2012 21:08

Halv förkyld chey hära. Kom hem för ett tag sen å nu sitter jag bara å chillarballe. Ska duscha å sen soooova! Bloggar inte så ofta om mitt helt ointressanta liv längre, men whatevah. Allting som vanligt, skola, va m folk, sova, skola, helg osv. Snart sommar å då kommer jag förmodligrn blogga mer. eftersom att det finns mer att skriva då, jabra. puss! 

Av Maja Wallsten - 23 maj 2012 13:46

Alltså, jag suger på det här med att blogga, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Ingneitng kul händer ju i mitt liv just nu, haha!:) Alla dagar, likadana. Skola, va m älskligen, sova. Typ det! Men ändå så har jag så otroligt roligt nu för tiden. Skola som fritid. idag ska jag i alla fall umgås med Arian. Känns som det  var ett tag sen vi pratade om "det viktiga" som vi brukade.. Aja, är trött som satan, så "lilla" jag ska väl starta några avsnitt av guds tre flickor och sooova! Lyssnar på gammal spellista, vad fan har jag lyssnat på egentligen?;) intressant! 

Av Maja Wallsten - 21 maj 2012 22:26

Inte för att låta överdrivet ego eller så. Men nu är det såhär att jag tycker faktiskt inte att jag är så jävla ful å äcklig som vissa påstår! Det är bara allmänt överdrivet, seriöst! Varför gå runt bara, asså du är så jävla vidrig & ful, vad är meningen med det? Okej, man kan inte tycka att alla är snygga, men på ett sätt så är alal fina, på sitt eget sätt. Man kan inte heller tycka om alla, men då kan man ju bara hålla sig undan dom man inte gillar? Eller? Gör ni bara som ni gör för att ni mår så jävla dåligt själva? Idioter! 

Av Maja Wallsten - 19 maj 2012 11:25

tjenare, sitter hemma hos Olivia, medans hon & Zaga äter. Sen drar vi väl ut. Vad vi hittar på vet jag inte riktigt, en nåt skojsigt. Är otroligt trött, menmen. Imorgon åker jag hem så då får jag väl passa på att ha kul medans jag är här!:) Snart är helgen slut och jag har ingen lus alls att gå skola precis! men snart är et sommarlov. Har ingneting att skriva utom att jag har världens bästavänner. Evah! Okej, nu blir det bara falbb här. Heido! 

Av Maja Wallsten - 15 maj 2012 21:27

Känns riktigt skönt med Onsdag imorgon, och dessutom avslutar vi veckan där! Kort dag dessutom, och så är det heeeelg! Känns underbart faktiskt! Men vad man ska hitta på.. hm? Det ser vi väl då! Är sjukt less skolan,otroligt trött & helt jävla borta, förvirrad är bara förnamnet. Vad kommer sen? Aja, sommarlov snart. Antar att jag få stå ut tills dess;p Jag är bara så otroligt less att behöva stiga upp på morgonen, fixa sig, gå till skolan, typ dööö. Sen hem igen, egentligen så ja..! Men aja, bloggar då jag har nå vettigt att skriva om, puss så länge! 

Av Maja Wallsten - 15 maj 2012 17:50

Hallo, sitter här och bara chillar. Tar egopix och lyssnar på musik. asså hur skulle man överlevt utan musik? den som kan svara på den frågan är riktigt duktig! Är allmänt glad idag, varför vet jag inte. Några fina har gjort min dag.. Ska ut snaaart med Simon & säkert fler, är otroligt glad över mina fiiiina vänner!:)) Vad jag ska skriva om här på blöggN vet jag it. Har som inget intressant liv, ;)


 

två av dom miiiiljooooner bilder jag hunnit ta, känner mig lite över ego, men det måste man få!;D  

Av Maja Wallsten - 13 maj 2012 22:12

Känner mig allmänt otrevlig mot allt & alla. Trött & helt jävla borta. Vet inte vad som händer med mig, men allting faller som ihop, i en stor röra, en knut som är svår att lossa på. Jag är sjukt less att man inte kan ha nåt för sig själv, inte ens han! Jag är less på att mina vänner alltid är dom som förstör mig, varför är det så? Visst, alla bråkar. Men såhär ska det fan inte vara! Jag ska inte behöva gå och vara orolig att en av mina 'vänner' ska ta min kille ifrån mig. Även om det aldrig kommer hända, men ändå.. Just nu ska jag bara fixa mig själv, sen resten. Såna här depp grejer måste jag skriva ibland, ni som stör er.. läs inte då! Sjukt less livet just nu.. Humöret kastade jag nog av vägen någonstans då jag gick.. Meeen, jag hittar det nog säkert, även om det tar tid. Jag lever med mig själv, på samma sätt som jag får leva med er, idioter! Godnatt & Tack för mig! 

Ovido - Quiz & Flashcards