Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Maja Wallsten - 2 maj 2012 14:17

Börjar bli sjukt less på folk som går förbi "fjortis". Visst, jag har gjort det själv mot folk, men kanske dom jag känner? & inte alltid menat det heller. Fjortis är ett beteende, inte hur man klär sig, sminkar sig, eller fixar håret. Som sagt, det är ett beteende, som inte jag har! Att döma folk man inte känner är bara ett tecken på omogenhet. För dom flesta av alla som kallar mig för fjortis känner mig inte ens? Ni lyssanr på rykten, men visst. Rykten är inte alltid sanna, så är det ju bara. Det snackas så otroligt mycket runt omkring, om allt & alla. Hälften hinner man inte ens ta in innan det kommer nytt. Men folk som lyssnar på rykten & sprider vidare är bara otroligt desoerata, och helt fuckedup i skallen. Jag blir så jävla förbannad! Det går rykten om er också, ska jag kalla er för alkisar, pundare, osv. Nej, precis! Ni klagar så jävulst på folk som kallar er grejer, men är det okej att gå omkring och kalla alla andra för grejer? Tänk på det, & hur ni själv skulle reagera. 
Sen så har vi det här ryktet, att jag tar droger? Vart fan får ni det ifrån? Jo, nå idioter som startar rykten om mig, och min vänner. dEt är ju helt sjukt & just droger är ju en sån sak som faktiskt är allvarligt, hade det gått ännu långre hade dom ju kunnat sätta mig på behandlingshem/psyk. Ni är patetiska. Är så förbannad att det är inte sant. Sköt ditt så sköter jag mitt. Eftersom att jag vet bäst själv vad jag gör, hur jag är, vilka jag umgås med, osv. Ni har inte en jvla aning. Ni ser mig prata med någon, då sprider ni ett rykte om att jag stod och köpte droger? ungefär så är dagens samhälle. Bete er! & folk som går i nian som beter sig som p12or, det är ju bara pinsamt att bo här, bland idioter. Patetiska fittor! Usch fyfan, less jag blir asså! 

Av Maja Wallsten - 2 maj 2012 13:25

älskar grabben & bilden!  

Av Maja Wallsten - 2 maj 2012 13:15

Hejj, helt okej med skola.. faktiskt! Kort dag & jag har hunnit med massa skratt idag. Just nu sitter jag å läser bloggar, och bara chillar på. Ska äta nåt snart, hm. kika även min min kära vän Angelinas blogg också! http://ablogwithhope.bloggplatsen.se/ läsvärd! Lovar er!;) 

Vad jag hittar på senare ser vi, ska nog umgås med Angelina & Arian. Säkert Dewin också. Sen så vet jag inte riktigt, trött som satan. Funderar på att sova ett tag för att fördriva tiden. Slänger in en bild, håll ut till nästa inlägg!;)) 


 

älskar att ta sånahär bilder, tycker dom blir otroligt fina!

 

nu ser man det röda lite bättre iaf! 

Ovido - Quiz & Flashcards