Alla inlägg under februari 2012

Av Maja Wallsten - 28 februari 2012 20:07

Jag har det kämpigt nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ser fram emot ett lov, så jag kan ta det lugnt, vila upp mig och bli bättre. Ska umgås med mina fina brudar i Moskosel och bara ta det lugnt, jag är så otroligt less på allting, det är så jobbigt. jag vill bara skrika ut, för jag orkar verkligen inte mer, det här går inte. jag står inte ut, även om jag vill, fml. typ, men ja.. bloggar en annan gång, puss! 

Av Maja Wallsten - 27 februari 2012 15:18

Om jag säger såhär, jag har många otroligt nära vänner, men asså min allra bästavän, som är asså allra bästa. det är nog Matilda, det är henne jag alltid pratar med, henne jag gör allt, precis allt med och henne som jag delar allt med. vi är så otroligt nära, ungefär som sytrar. Utan denna flicka så skulle det inte riktigt gå vägen för mig, hon är alltid så positiv och glad, en sån person som gör en lycklig. Glädjespridare helt enkelt. Och sen så är de Zaga, det är också en sån där allra bästavän, och det är Zaga som står mig allra närmast hjärtat, jag har känt bruden ganska så länge, eftersom vi botti samma by sen vi föddes. Och hon är helt sjukt jävla underbar, kan inte riktigt förkalara denna b-rud. men ja, hon är den allra viktigaste för mig, om jag kan säga det så? hon finns alltid till hands och är alltid den där som gör att jag ler, den som får mig att vilja skrika av glädje. Båda dom här brudarna är såna, men hon har nåt speciellt, men det går inte sätta det på plats. Hon ÄR speciell, inte som alla andra, hon har sin egna stil, och gör som hon vill och skiter i alla andra. ja, jag älskar henne sjukt jävla mycket!


här har vi då jag och Zaga för ett tag sen, finaste bruden åt vänster! ♥


och så har vi matilda ♥   

Av Maja Wallsten - 27 februari 2012 15:16

Alltså jag förstår inte riktigt? men är det typ vad jag gjort idag? så då har jag vart på skolan och sen har jag typ suttit här och glott in i skärmen, haha nejmen typ. men dagen har mycekt annar att erbjuda.  

Av Maja Wallsten - 27 februari 2012 15:10

Kärlek är ju olika för alla ,det beror ju på hur man ser på saken. men jag tycker att det är känslan, kärlek till en människa, ett djur osv. man känner det ju, och det är ju känslan som räknas, ellerhur? om jag älskar någon eller något, så är det ju min känsla och ingen annan kan ju känna det. sen så är kärlek för mig han. Och på ett sätt såa kan jag inte säga att kärlek är han, fast.. jo! för han är ju den jag älskar, han är den som får ta emot min kärlek, alltså är han kärlek för mig, jag kan inte riktigt förklara på nåt bättre sätt vad jag tycker är kärlek, men det är känslan som räknas, kärlek för någon eller något. det är den bästa förklaringen JAG har, men alla andra kanske inte tycker samma sak? eller vad säger ni ? 
Juste, jag har ju missat några dagar, så jag gör dom nu!:) 

Av Maja Wallsten - 27 februari 2012 14:53

Hellu, slutade där vid två och har bara suttit sen dess, haha. har ingenting att göra, är hungrig som fasen, men vägrar äta. Mår illa och villl bara spy, fast jag är hungrig... hm..? aja, annars så gör jag ingenting, ska göra svenskaläxan, plugga på matten osv. sen har jag faktikst ingen aning. Vet inte om jag skulle vara med älskling idag, annars.. sova!
Idag fick vi testa språk, och vi har börjat testa Franska, vilket inte riktigt är vad jag skulle vilja välja precis, men ja. Det var ett helt okej, inte så svårt språk, men ingenting jag vill lära mig, så nej! men annars var det skitkul, orkar it skriva mer. bloggar senare,puss!  

Av Maja Wallsten - 25 februari 2012 15:42

Jag är så sjukt less på hur folk beter sig, mot mig & andra. Hur folk skriver på internet om varandra, tillexempel facebook, man skriver inte att någon är fet, äcklig, ful osv. jag tycker bara att det är löjligt, även om man tycker saker och har rätt till att tycka vad man vill så behöver man inte alltid säga allt till personen och absolut inte tagag det på fb. Det är helt jävla sjukt. Att vissa inte riktigt förstår hur det kan såra folk. Jag har själv vart med om det för ett tag sen, så jag vet hur det känns. och dom flesta som skriver så, har själv vart med om det. men om man har vart med om samma själv och vet hur det känns, varför ska man då utsätta andra för samma sak? Att vissa inte tänker riktigt innan dom gör saker, men det är ju upp til var och en. Men ja, det var allt för mig denna gång!! ha det bra! :*

Av Maja Wallsten - 25 februari 2012 12:39

Nu börjar jag göra dagarna, asså en varje dag, inte flera om dagen!;)

Matilda sov hos mig inatt, roligt värre. Är trött som bara den. Vet inte vad jag ska göra, tror jag ska fixa mig och sen gå ut.. Är förkyld och har grymt ont i halsen, men jag antar att jag får stå ut med det. Igår kväll var jag med Matilda & Fanny osv, kanske redan har skrivit det? men aja, vi hade iaf skit kul. och det måste göras om. bloggar senare, puss! ;* 

Av Maja Wallsten - 24 februari 2012 23:44

Haha, ja jag har ätit, spagetti, musbromlefse och typ godis. sen har jag it ätit nå mer... ;p

Ovido - Quiz & Flashcards