Alla inlägg under mars 2012

Av Maja Wallsten - 31 mars 2012 21:50

Heluuuu, dagen har vart otroligt bra, med roligt folk, osv. Imorgon ska jag sova, är så otroligt trött och jag behöver sova, vilket jag är fööör dålig på. Sen ska jag vara med min fina Matilda, vilket var alldeles för längesen. Skriver även med den bruden nu. Hon ska även göra min design, som jag har tänkt fixa så himla länge. Men jag själv har inte tålamod till det, så jag ber henne, dessutom är hon grymt bra på det! Annars så är allt, åt helvete så jävla braa! Haha, nejmen.. Jag ahr ingenting vettigt att skriva. Har haft lyckorus hela dagen, av vilken anledning?! Jag vet inte, kanske för att jag har så otroligt fina vänner! 
Sen måste jag påminna er om att, allting löser sig. Bara om man vill, och verkligren försöker. Promise!


YOUNG, AND WILD, AND FREEE!!! :D  

Av Maja Wallsten - 31 mars 2012 18:31

Har ingenting att skriva, eller.. Egentligen så har jag det ,men jag orkar inte blogga just nu. Ska blogga ett lång jävla inlägg senre. Men jag okrar inte nu. Idag har vart en lugn dag, har sovit, gått på marknaden och bara varit. Bloggar sen, puss. 

Av Maja Wallsten - 30 mars 2012 22:20

Hejhej, läser lite bloggar & inser att folk inte har mer till liv än att sitta & blogga om hur andra är, vad andra säger osv. Dessutom så klagar man inte på hur andra mår, eftersom att det är inte lätt att bestämma sånt själv. Det går upp och ner.. Dessutom så är det otroligt jobbigt med att "vissa" gör ALDRIG fel, enligt dom själv. Men jag vet att jag inte alltid är den bästa, men om "du" inte beter dig som du borde, så gör inte jag heller det. Bara en blick kan göra så otroligt mycket. Ellerhur? Jag  vet också att jag inte alltid är "fin" i munnen, eller vad jag nu ska säga. men mitt ordval, är MIIT ordval. Inte någon annans! Att jag/den/dom inte blivit behandlad bra, är det mitt/den/doms fel?! Nejprecis. Jag accepterar folk som dom är, om dom accepterar mig. Men jag tål inte såna människor som tror att dom alltid gör rätt & är något. Så mycket bättre än alla andra! Jag menar, jag passar inte in i alla "umgängen" det gör ingen! Jag tror heller inte att jag är något så mycket bättre än alla andra, för jag vet ju att jag inte är det. Ingen är felfri, så är det bara. Men vissa kan inte se sina brister själv, dom måste vänta tills alla andra kan se det & få det förklarat. Jag ser mina brister själv, jag VET mina brister. men det gör inte andra människor, mitt liv & mina val. Jag behandlar andra, som dom behandlar mig. Och denna gången var det "era" blickar som gjorde så att jag brann, allting startade med ert jävla skitsnack. Justprecis! Tänk på det till en annan gång! 

Av Maja Wallsten - 29 mars 2012 15:32

Hellu, slutade typ nyss efter världens äckligaste dag. hatar Torsdagar, och jag har vart otroligt trött. Men ändå fått goooda skratt!;) 
Annars är allting såhäääääääär bra! Blir att vara med Lisa ikv då, vad vi hittar på vet jag inte riktigt, det ser vi då. Är hungrig som fan. har tp inte ätit på hela veckan, eller lunch på skolan idag. men annars typ ingenting, och har inte varit hungrig heller? men i alla fall så ska jag ääääääta!

ny favorit låt, tack Faaaannnnyyyy!;) 

Av Maja Wallsten - 28 mars 2012 22:50

Även dennna dag börjar leda mot sitt slut & här sitter jag, otroligt sliten och inte på bra humör alls. Ska gå och lägga mig alldeles strax. Kände bara för att blogga lite, dagen har gått långsamt och har varit otroligt jobbig. Har haft huvudvärk som bara den & vart otroligt trött, eftersom att jag inte alls sov mycket inatt. Enstaka timmar räcker inte riktigt för min del. I alla fall så är det Torsdag imorgon och vi har lång-dag. Vet inte hur jag ska orka? dessutom känner jag mig inte heller precis piggast, men jag har inte tid med att vara sjuk. Så det är bara bita i det sura äpplet, även då det känns som jobbigast. Skulle kunna sova istället för skola imorgon. men icket! Har som inget mer att berätta utom att jag fortfarande "bor" hos min bror! 

Jag har ingenting intressant att berätta just nu.. Som jag sagt sååå många gånger tidigare så tror jag att jag tar en plogggpaus..? 

Av Maja Wallsten - 28 mars 2012 07:38

Nejmen tjena, somnade tillslsut iaf, vid två... Med kläderna och allt på. Märkte imorse att jag glömt ställa väckarklockan. SKulle upp 07.30 och så vaknade jag och skulle ta av mig kläderna, kollade på klockan och då var det 07.20 Shiiiiit! Aja, klar nu orkar inte fixa mig faktikst. Kör en dag utan fix, mjukisbyxor, linne & kofta. Det kändes behövligt. Faktikst! Orkar inte blogga mer nu, puss!;*

Av Maja Wallsten - 27 mars 2012 23:33

Hejhej&hallå. Sitter i min broders lägenhet, & kan inte sova. Hur mycket jag än försöker, men nej!  Det går fan inte, aja. Skolan idag sög, som vanligt typ. Sen så hatar jag Tisdagar, efter skolan chillade jag på bara, sen var jag med Lisa. Vi gjorde väl inte sådär jätte mycket egentligen, hade allmänt kul bara!;)
Lyssnar på lite musik just nu, och ingen är social, varför måste alla sova? Just då jag inte kan det? Det sög ju, men i alla fall så har jag inte mycket vettigt att berätta.  Är inte ens trött, vad händer med mig? är ju aldrig trött nu för tiden. Annars så är allting toppen, just fine u know!:D

Sen så ville jag bara säga att jag har världens finaste pojkvän, bara så ni vet! 


 

   


 

     


ett gäng bilder jag lagt ut under början av 2012 och slutet av 2011. Vissa bilder är helt sjuka & andra är otroliga bilder från otroliga minnen! & såklart en bild på älskling!             

Av Maja Wallsten - 26 mars 2012 22:33

Fortfarande lika dålig på att blogga,jag vet det! men jag försöker att komma ihåg det, men jag gör så mycket annat att jag har inte riktigt "tid" med bloggen. Även om jag försöker skirva, försöker komma på nåt bra, intressant, osv! 

Ungefär det enda jag bloggar om nu för tiden är mitt helt jävla ointressanta liv, som består av.. typ skola, sova, vara ute osv. Kul ens? Ingen som har nå bloggtips? Annars kanske jag lägger ner bloggen helt, eller i alla fall för ett tag, så jag kan tänka ut vad jag kan blogga om,hm.. svårt! dessutom så har jag ingen aning om vad alla andra tycker om att läsa?! 

I alla fall så har jag varit med Lisa idag, & massa andra. Men ganska så roligt hade vi faktiskt. Imorgon är det skola för hela slanten. Sen så vet jag inte riktigt, måsta göra alla dessa läxor också. USSCCCH! Aja, är trött som ett as nu & hjärnan på hög-varv. Dessutom har jag sjukt ont i ryggen, vet inte vad jag ska göra riktigt! Men det går över så småningom, hoppas jag?! Bloggar mer imorgon;)

Ovido - Quiz & Flashcards