Alla inlägg under januari 2012

Av Maja Wallsten - 31 januari 2012 18:25

Fortfarande ont i huvet, och är jätte trött, ska göra läxan klart, städa och duscha, sen blir det sängen för mig, tidig kväll orkar inte vara vaken utan anledning, varför ska man det egentligen? aja, bloggar imorgon eller senare för just nu är jag helt jävla borta, haha!   

Av Maja Wallsten - 31 januari 2012 17:48

Hellu, matilda har varit så snäll och fixat min header, och jag är verkligen nöjd! tjusigt! ska fråga om hon kan göra lite till och sen blir det perfekt! aja, dagen har varit helt okej, men mår ju inte precis sådär jätte bra, har haft ont i huvet och mått jävulst illa hela dagen, bara jag inte får magsjuka! för det orkar jag verkligen inte med just nu! annars så är det toppN! ;)) har ingenting att skriva så jag orkar it skriva mer, men jag bloggar då jag har nåt vettigt att skriva, som jag skriver i varje inlägg.. men aja, puss! :')

Av Maja Wallsten - 30 januari 2012 14:42

tjaa, nejmen har som mycket jag har gjort. helgen har vart bäst, vart med min älskling hela helgen, alltså Zaga! ;) 
hon sov hos mig fredag till lördag för jag skulle vara ensam så vi hade intgenting att göra så vi följde grabbarna och åkte skoter! ;)
sen så sov hon hos mig lördag till söndag också, vi va med grabbarna och tog det lungt och som vanligt hann jag sova ett tag också, inte förvänad! ;). for hem vid ett och såg film och jag somna nästan direkt, men vi har haft jätte roligt och det är nåt vi måste göra om snart, för det var längesen jag hade såhär roligt. bara för det här kommer jag va glad hela veckan! ;)
dessa grabbar ät ju bara för underbara, såklart brudN min också! kärlek till dom!<3
skolan idag var väl okej, hann prata en massa med fanny & millan om allt och inget, love it! lång dag imorgon och dessutom idrott, fyfan! nåt jag inte tycker om.. blir att vara med matilda idag, och ikväll såklart med henne också.. skriver med min bebis på fb (millan) haha! ;) så underbar tjej dedär! men har ingenting annat att berätta, bloggar när jag orkar och har tid, puss!



   hjärtat mitt. 

Av Maja Wallsten - 27 januari 2012 23:27

förkyldning, inte precis vad jag hoppats på, men jaja.. det bara kom! ;)
har haft en underbar dag och helt awesome kväll, kom till Moskosel, åt, for till mig och så kom nåra grabbar förbi och efter lite tvekan for vi ut med dom och åkte skoter. Sen så har vi vart med dom hela kvällen och kom hem vid 11,ungefär. Nu ska vi se film eller nåt, sen sova. blir att vara med grabbarna, grilla korv osv. sen så vert jag inte, men aja.. hoppas ni haft en lika bra dag som jag, och får en lika bra helg.. puss! :')

Av Maja Wallsten - 27 januari 2012 16:54

har inte bloggat på ett tag eftersom att jag varken orkat eller kunnat, har som ingenting att skriva, fullt upp med att fixa det som händer runt omkring mig nu, det är ett helvete, men aja.. bloggar sen nån gång, puss!

Av Maja Wallsten - 21 januari 2012 20:41

tjaa, har som ingenting att skirva, vart med zaga sen jag kom till moskosel och snart ska jag se lite film och sen sova..  behövs verkligen!

i alla fall så är jag sjuuukt less på folk, som bara lägger sig i saker som dom inte har att göra med, och nu är det inte bara en person som gör det, utan det är flera, och dom som inte vart i min situation kan inte heller föreställa sig den, för det är hemskt, det är sjukt och det är inte bara "hon" som påverkas av det, jag finns också. och det är väl jag som "lider" mest av det än någon annan, för egentligen så handlar det här om oss tre, och ingen annan har med det att göra. som jag sgat, veckan har vart knas och har inte vetat varken ut eller in, men det är bara köra på, försöka göra det som känns rät och verkligen vilja, för det är då det funkar. jag ver inte riktigt hur det känns, bra eller dåligt? tror mest på det första trots allt, aja.. har inte mycket att skriva utom det här och att det är sjukt jobbigt med människor som bara lyssnar på rykte, enligt dom flesta så är allt man får höra från andra sanningen, det är inte jag som är dåligt uppfostrad. min mamma & pappa har lärt mig att vara den jag ör, säga som jag tycker och vara ärlig. därför gör jag det och flolk verkar inte acceptera att jag har underbara föräldrar som vet hur man uppfostrar sina barn, för det är det dom har gjort, uppfostrat mig tillräckigt för att jag ska vara mig själv, tala sanning och lita på dom jag verkligen älskar och så länge man själv är ärlig så är det lättare att tro dom man älskar, elelrhur? jag orkar inte ta diskusioner med folk, som inte förstår, rykten är rykten och om jag säger en sak till någon, sen när det kommer fram till mig igen så är det en helt annan sak, det är sjukt att dagens samhälle ens fungerar, eller fungerar det? eller tror vi bara det och därför kör vi på? är lika falska som vanligt och bara forsätter med det, om man någon gång kunde styra samhället, bar för en dag. och att folk skulle lyssna på vad man säger.. det  här är  nåt som jag nog ofta tar upp här, men det är ju för att det är ett av dom största problemen, som ingen "vågar" ta tag i, vilket jag skulle gjort.. om jag kunnat! och hur folk beter sig och saker som man säger till varandra, hora, äckel, fitta.. och självklart vet jag att jag inte är guds änglabarn, klart jag också gör fel, är taskig, kallar folk saker. men när man är med om det själv så pass ofta, så ger man sig med det också. för man vet hudet käns för dom som får höra det. och skitsnacket, det är det värsta jag vet, men för vissa så naturligt.. fattar inte riktigt hur det kan vara så? aja, orkar inte skriva om skiten mer, då orkar ju ingen läsa, kanske ska skriva en bok om detta? ;) haha nej, men i alla fall, så ja. puss! :)

Av Maja Wallsten - 21 januari 2012 15:04

Sitter & lyssnar på musik med zaga, ska packa och sen drar jag till moskosel ett tag, typ till imorgon eller måndag, det ser vi! ;) 
ingen aning, var bara en galen idè vi fick, så då äre bara köra på då! ;)

Zaga, Elina, Hampus & Stinkey kom och väckte mig typ sju, fick typsinne, men öppnade och var med dom,  vi typ... sov! hah, men ah. Elina & Zaga i en säng, jag & hampus i den andra och stinkey på soffan, ojoj.. Zaga hade sinne för jag och elina hedde ketchup i hennes ansikte osv. shit, men de har vart en sjukt rolig dag. är bara allmänt less arvidsjaur och alla jävla idioter så jag sticker till mitt

älskade moskosel, *stolt*.. fast nä! men aja, ska va social med zaga nu, puss! :* 


 

Ovido - Quiz & Flashcards