Direktlänk till inlägg 29 november 2012

fuckit.

Av Maja Wallsten - 29 november 2012 22:55

Använder ju den här bloggen ibland då jag ska skriva lite mer saker om känslor osv. Vet inte varför, men den här bloggen har alltid vart som en känsloblogg för mig? I alla fall så känner jag mig helt jävla tom nu, allting liksom bara rasar sakta i massa små bitar, vet varken ut eller in. Känslorna är dubbla, vet inte om jag ska säga att jag är lycklig eller helt jävla förkrossad? Vet inte om jag kan säga att jag är kär eller att mina känslor bara fuckar upp sig totalt? Vet inte om jag kan säga att jag är ledsen eller totalt sönderriven. Jag orkar inte med sånt här längre, kärlek är skit, så har det alltid varit och kommer nog alltid att vara. Antingen känenr man sig så jävla less på personen, eller så känner man sig så jävla ensam. Jag vet att jag känner mig ensam, det är nog det enda jag är säker på. Vet inte vart jag har mina vänenr, vem jag ska prata med eller vad jag ska säga? Det känns så fruktansvärt att veta att samtidigt som "han" har likadana känslor så är jag så jävla osäker. Jag vet att alla säger till mig att det löser sig att det blir bra och att tiden läker alal sår. Men det är inte så, såret finns alltid kvar bara det att det inte är lika ömt längre, det blöder inte lika mycket. Det har liksom fått en skorpa, men om man bara pillar lite så börjar det blöda igen. Tårarna bara sprutar på mig, nätterna blir till stunderna jag har på mig att tänka, alla tankar snurrar runt. Tårar håller mig vaken och illamåendet tar över. Finns så många frågor utan något svar, jag försöker men vet att jag inte är stark nog, snart orkar jag inte mer. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Wallsten - 17 november 2013 14:48

Shit, vad längesen jag bloggade här. Men det ska jag börja om med igen. i alla fall så sist jag bloggade är typ ett år sen, om inte mer. Och jag kan lova att det har hänt sjukt mycket sen dess, men jag skriver ett lååångt inlägg här senare   ...

Av Maja Wallsten - 6 mars 2013 23:20

Just nu så förstår jag inte riktigt vad det är som händer med alla människor. Skirver här för att jag skriver om allt och ingenting. Folk dömer mig efter vilka jag umgås med, visst det gör man ofta. Den senaste tiden har jag umgåtts med invandrare, e...

Av Maja Wallsten - 24 februari 2013 20:19

Orkar inte blogga på blogg.se så jag bloggar här istället. I alla fall så få jag sinne på alla jävla idioter som tror att dom kan göra hur som helst. Bara det blir bra för dom, så otroligt jävla less. Jag kommer helt seriöst inte orka med det länge t...

Av Maja Wallsten - 16 februari 2013 22:27

Alltså, vad ska jag skriva? Det är här jag bloggar då jag verkligen behöver skriva av mig. Vilket jag behövt många gånger sen sist. Men jag har aldrig orkat, så nu gör jag det. annars är jag på blogg.se! I alla fall så sen sist har det hänt så sjukt ...

Av Maja Wallsten - 1 december 2012 23:52

Behöver skriva.. Mår inte alls bra längre, vet inte alls vad jag vill, hur jag känner eller vad jag ska göra. Vad jag än gör så känns allting så fel, hur jag än försöker kontrollera mig och inte visa hur jag mår så blir det alltid fel på vägen. Alla ...

Ovido - Quiz & Flashcards