Alla inlägg under juli 2012

Av Maja Wallsten - 16 juli 2012 22:56

Ny, bättre, intressantare blogg osv.. LÄSSSSSS
http://wallstens.blogg.se/?tmp=664818

Av Maja Wallsten - 6 juli 2012 22:35

Uppdateringen suger, jo jagvet. Men, jag har i alla fall vart med fina personer idag & träffat massa saknade, hadeegentligen ingenting att göra, tills Elina väckte mig. Fixade mig osv,sen så drog, jag hon, angelina och Linus ut, mötte Anton, drog på samhället och träffade massa. Det är typ vad jag gjort idag ,vet egentligen vad jag ska hitta på imorgon. Någonting i alla fall.. Är sjukt trött. Så har ingenting mer att skriva & ingen bild. puss! :D 

Av Maja Wallsten - 5 juli 2012 23:11

Behöver skriva av mig lite, jag ver ju själv att jag inte är perfekt, alla gör snedsteg, misstag och saker man kommer ångra för livet. Det jag kommer ångra mest är om jag låter dig gå.. Folk verkar inte förstå att känslorna för dig är riktiga, jag vill inget hellre än att det sak vara vi, du och jag. ingen annan! Men, jag gör det bästa av situationen, i värsta fall får jag väl gå vidare & släppa taget. orkar helt enkelt inte med det här mer, även om jag vill. Så blir det för jobbigt i längden, men jag klarar det. Ska visa att jag är stark, jag ska kämpa för dig, för oss. För allt. Jag vet att jag kommer lyckas, någongång! 

Av Maja Wallsten - 3 juli 2012 18:10

Jag orkar på riktigt inte kämpa mer mot all skit som är över allt. Vill inte leva, eller dö Vill att saker och ting ska bli så mycket lättare, om det kan fixa sig någon gång. För jag orkar verklige inte med sånt här. Det är otroligt jobbigt och jag har inte ork till det. men som alla säger så har även den djupaste smärta en mening. Men enligt mig så är den djupaste smärta ett helvete. Varför blir det alltid såhär? På riktigt, jag är alldeles för "liten" för att förstå kärlek, men jag är kär nu, på riktigt. Fast känslorna inte verkar vara detsamma för honom. livet är verkligen pest ibland, men jag antar att jag fixat det bra själv. Asså jag orkar seriöst inte mer.. 

Ovido - Quiz & Flashcards