Alla inlägg under november 2011

Av Maja Wallsten - 28 november 2011 22:29

just nu, just precis nu, så vill jag fly.. åka här ifrån och inte komma tillbaka på ett bra tag, för jag orkar verkligen inte med detta nu, snälla.. ta det från mig! skolan är ett helvete, att gå dit är som att besöka ett helvete, en hel fucking jävla dag, 5 dagar i veckan, samma saker varje dag, visst.. några håller mig upp, men det är inte många.. 3 stycken? 4? om ens det, fyihelvete. Krafterna räcker inte & jag behöver nån som kan hjälpa mig, min underbara vän Matilda, men sen? vad händer sen? hur kommer jag ta mig till mål? hur i helvete ska jag orka? försöker att inte visa det, försöker att inte berätta för någon & inte skriva på bloggen, men det är inte lätt ,ajg har ingen alls att prata med nu, så jag bloggar. skriver av mig, så jag kan läsa sen, så många gånger jag vart på bättringsvägen, men någonting har alltid stoppat mig, i mitten av skiten och alltid.. varje gång har jag åkt ner igen och inte stanna där? allting kan ju förändras jag kan ju faktiskt åka uppåt, jag minns så väl då min lärare sa " om man kämpar och gör sitt bästa, så klarar man det, även om det tar emot ibland" och visst, så är det ju, man måste kämpa, för att sen kunna ha det bra. men jag är slut på krafter och då går det inte. och jag fattar bara inte hur folk kan försöka ändra mig, seriöst! låt mig vara den jag är, jag är mig själv och ingen annan. jag försöker inte ens vara någon annan, för det kan jag inte, maja eller ingen ? precis, varför inte bara acceptera mig som den jag är? så svårt kan det väl ändå inte vara? jag orkar inte med det här mer, fatta det nån gång ! 

Av Maja Wallsten - 23 november 2011 15:57

ny blogg igen, läs den vettja!! ;))


http://majawallstens.blogg.se/

Ovido - Quiz & Flashcards